Jelenlét
A félév során három hiányzás megengedett. A gyakorlatokon való részvétel minden óra elején ellenőrzésre kerül!
No. | Dátum | Téma | Anyagok |
---|---|---|---|
(Szünet) | |||
Követelmények, interface, navigáció, nézetek | |||
Eszközök, funkciók: edge loop, extrude, bevel, append to poligon | |||
Box modellezés: referencia kép, layer-ek, duplicate special, combine, merge, bridge, extract faces, snap tools, pivot mozgatás | |||
Soft selection Sculpting: ecsetek, ecset méret, ecset erősség |
|||
Görbék: revolve, convert/NURBS to polygons, delete by type/history, extrude, loft, sweep mesh | |||
Materialok: Lambert, Blinn, Phong, Arnold Standard Surface Textúrák: diffuse, normal, bump, displacement, roughness Renderelés |
|||
UV készítés: UV-map, UV shell, UV exportálás | |||
Animáció I.: active/passive rigid body, set key, motion path | |||
Animáció II.: graph editor, trax editor, joints, weight paint | |||
Animációs jelenet: fények, render, IK spline handle, kamera | |||
Képszekvencia kezelés Blenderben | |||
Konzultáció | |||
Konzultáció |
A félév során három hiányzás megengedett. A gyakorlatokon való részvétel minden óra elején ellenőrzésre kerül!
A tárgy teljesítéséhez beadandót kell készíteni, amivel a hallgató igazolja, hogy elsajátította a modellezés alapjait. A beadott munka témája szabadon választható.
A beadandó project mappáját tömörítsd, nevezd el a Sajat_Nev_Neptunkod.zip formátumnak megfelelően, majd töltsd fel Canvas-re. A beadási határidő YYYY. MM. DD. (vasárnap) 23:59.
A munkamenetről képsorozatot kell készíteni,
melyet a beadott projecttel egy zip-ként kell leadni!
Ennek hiányában nem tudom értékelni a munkát!
A képsorozat állhat print screenekből vagy renderekből is,
a lényeg, hogy látszódjon hogyan alakul ki a beadott munka.
A következő kritériumokból mindegyik egy jegyet jelent: