3D modellezés Maya-val

Általános információk

Tervezett tanmenet

No. Dátum Téma Anyagok
(Szünet)
Követelmények, interface, navigáció, nézetek
Eszközök, funkciók: edge loop, extrude, bevel, append to poligon
Box modellezés: referencia kép, layer-ek, duplicate special, combine, merge, bridge, extract faces, snap tools, pivot mozgatás
Soft selection
Sculpting: ecsetek, ecset méret, ecset erősség
Görbék: revolve, convert/NURBS to polygons, delete by type/history, extrude, loft, sweep mesh
Materialok: Lambert, Blinn, Phong, Arnold Standard Surface
Textúrák: diffuse, normal, bump, displacement, roughness
Renderelés
UV készítés: UV-map, UV shell, UV exportálás
Animáció I.: active/passive rigid body, set key, motion path
Animáció II.: graph editor, trax editor, joints, weight paint
Animációs jelenet: fények, render, IK spline handle, kamera
Képszekvencia kezelés Blenderben
Konzultáció
Konzultáció

Követelmények

Jelenlét

A félév során három hiányzás megengedett. A gyakorlatokon való részvétel minden óra elején ellenőrzésre kerül!

Beadandó

A tárgy teljesítéséhez beadandót kell készíteni, amivel a hallgató igazolja, hogy elsajátította a modellezés alapjait. A beadott munka témája szabadon választható.

A beadandó project mappáját tömörítsd, nevezd el a Sajat_Nev_Neptunkod.zip formátumnak megfelelően, majd töltsd fel Canvas-re. A beadási határidő YYYY. MM. DD. (vasárnap) 23:59.

Értékelés

A munkamenetről képsorozatot kell készíteni, melyet a beadott projecttel egy zip-ként kell leadni! Ennek hiányában nem tudom értékelni a munkát!
A képsorozat állhat print screenekből vagy renderekből is, a lényeg, hogy látszódjon hogyan alakul ki a beadott munka.

A következő kritériumokból mindegyik egy jegyet jelent:

  1. Smooth Mesh Preview nélkül legalább 1000 háromszögből álló modell
  2. Van saját material hozzárendelve
  3. Van textúra (ha van textúra, akkor van material is)
  4. Van animáció

Szoftverek

Segédanyagok

VISSZA A FŐOLDALRA