Jelenlét
A félév során három hiányzás megengedett. A gyakorlatokon való részvétel az órai anyagok Canvas-re való feltöltése alapján ellenőrzésre kerül!
No. | Dátum | Téma |
---|---|---|
Követelmények, interface, navigáció, nézetek | ||
Modellezés I.: loop cut, extrude, inset, bevel, bridge eszközök | ||
Modellezés II.: box modellezés alapjai, referencia kép, layer-ek, modifier-ek snap tools, pivot mozgatás | ||
Proportional editing Sculpting: ecsetek, ecset méret, ecset erősség |
||
Görbék: screw modifier, polygonná konvertálás, loft Részecskék |
||
Materialok: Lambert, Blinn, Phong Textúrák: diffuse, normal, bump, displacement, roughness |
||
UV készítés: UV-map, UV shell, UV festés | ||
Animáció I.: active/passive rigid body, set key, motion path | ||
Animáció II.: graph editor, joints, weight paint | ||
Animációs jelenet: kamera, fények, render | ||
(Szünet) | ||
Buffer óra, ha megcsúsznánk | ||
Konzultáció | ||
Konzultáció |
A félév során három hiányzás megengedett. A gyakorlatokon való részvétel az órai anyagok Canvas-re való feltöltése alapján ellenőrzésre kerül!
A tárgy teljesítéséhez beadandót kell készíteni, amivel a hallgató igazolja, hogy elsajátította a modellezés alapjait. A beadott munka témája szabadon választható, de a választott téma maradjon az ésszerű határokon belül.
A beadandó project mappáját nevezd el a Sajat_Nev_Neptunkod.zip formátumnak megfelelően, tömörítsd egy zip-be, majd töltsd fel Canvas-re. A beadási határidő YYYY. MM. DD. (vasárnap) 23:59.
Abszolválás esetén kérlek jelezz a feltöltésed után email-ben vagy Teams-en és a lehető legkorábban beírásra kerül a jegy!
A munkamenetről legalább 5 képből álló képsorozatot kell készíteni,
melyet a beadott projecttel egy zip-ként kell leadni!
Ennek hiányában nem tudom értékelni a munkát!
A képsorozat állhat print screenekből vagy renderekből is,
a lényeg, hogy látszódjon hogyan alakul ki a beadott munka.
A következő kritériumokból mindegyik egy jegyet jelent: